De
ce să ne alegeţi pe noi?
Pozitron Grup este o companie înfiinţată în 2003, când ofertele de servicii pe piaţă au început să fie multiple. Ţînând cont de această realitate, Pozitron Grup îşi bazează politica de dezvoltare pe descoperirea a ceea ce dumneavoastra vă este necesar şi pe creativitate pentru satisfacerea nevoilor dumneavoastră, oferindu-vă într-un timp scurt produse ieftine şi de bună calitate. Oricare din produsele oferite de noi pot fi adaptate necesităţilor dumnevoastră şi vor fi astfel realizate încât să vă reprezinte. Pentru
oricare dintre produse, de remarcat sunt cateva aspecte şi anume: Pentru
zona IT a companiei dumneavoastră: Raspunsul este simplu. Duci masina în service (schimbi uleiul, schimbi cauciucurile, faci revizia tehnică, când pleci la drum faci o revizie generală, mai schimbi o piesă care s-a uzat sau adaugi ceva nou), nu rogi un prieten să se ocupe de maşînă în locul specialiştilor de la service. În mod similar cineva specializat trebuie să se ocupe de calculatorul sau laptop-ul tău, ca totul să funcţioneze în permanenţă normal şi atunci când ai cea mai mare nevoie să poţi să te foloseşti de ele fară bătaie de cap. Este greşit să considerăm că toată lumea se pricepe la calculatoare aşa cum toată lumea se “pricepe” la politică, sănătate, fotbal, educaţie şi toate celelalte existente. Dar de ce să fac abonament ? Plătesc la fiecare intervenţie în parte! Răspunsul
este acela că atunci când calculatorul necesită o intervenţie specializată
de urgenţă, timpul afectat refacerii funcţionalităţii
lui este mai mare şi costurile sunt mai mari. Ce include abonamentul? Abonamentul
include intervenţii nelimitate atunci când există probleme, mai mult
intervenţiile sunt de la
distanţă şi imediat atunci când
există o problemă ce se poate rezolva în acest fel. Administrarea
calculatoarelor şi a reţelei mai include: Factorii care influenţeaza preţul unui abonament de service sunt: Contactaţi-ne şi vă trimitem o oferta de preţ! |
PREZENT ŞI ÎN SICAP: POZITRON GRUP (CIF/CUI: RO15663311) vă prezintă OFERTA de asistenţă tehnică OFFLINE pentru instituţii Service unic (nu pe baza de abonament) al sistemelor informatice cu sisteme de operare Windows ceea ce presupune: Pretul este stabilit pentru SERVICIUL UNIC (nu pentru abonament lunar) si pentru 1 buc PC sau laptop care face parte dintr-un grup format din: -minim 60 unitati de calcul - 30 lei +TVA/bucata; -între 10-60 unitati de calcul - 50 lei + TVA / bucata; -între 1-10 unitati de calcul - 84 lei + TVA / bucata; ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ONLINE (la distanţă) Pentru persoanele care necesită asistenţă tehnică la distanţă, plata fiind facută individual de fiecare în parte, se aplică tariful de - 84 lei + TVA / bucată (calculator sau laptop) asistată la distanţă timp de o lună în zilele lucrătoare între orele 9-17; Plata se face anticipat, la contractarea prin email a abonamentului. În email-ul trimis pe asistenta_tehnica@pozitron.ro se va specifica: La subiect: Cerere asistenta tehnica In continutul email-ului (datele necesare pentru facturare): Numele solicitantului Seria si nr buletinului de identitate Eliberat la data de... Adresa Telefon Cate echipamente necesita asistenta de la distanta Perioada abonamentului (de la data la data) Dovada de plata scanata (cu telefonul mobil) Plata se face în contul POZITRON GRUP SRL Cont: RO64 BACX 0000 0030 1626 8000 Banca: UniCredit Bank - suc. Pantelimon cu specificaţia ABONAMENT ASISTENTA TEHNICA ONLINE Contactaţi-ne ! |
Cursurile susţinute de noi sunt axate pe minimum de teorie şi maximum de practică. Cel mai nou curs este destinat profesorilor şi este un Curs utilizare a unei table virtuale ce permite predarea-examinarea simultană online-offline, din clasă fără a fi necesară altă tehnologie in afară de cea existentă deja in majoritatea instituţiilor de invăţămant (adica cel puţin un proiector) Durata cursului 8 ore (4 ore prin contact direct sau online si 4 ore studiu individual) |
Pagina de internet reprezintă modalitatea cea mai simplă şi ieftina de a deveni cunoscut în întrega lume. Comparaţi costurile necesare tipăririi unei reclame într-o publicaţie mass-media de mare tiraj (100.000 exemplare), pe care o citesc 100.000 de oameni o singură data şi costurile necesare construirii unei pagini de internet pe care o pot vedea 24 de ore din 24, aproximativ 1,5 mil oameni din toate colţurile lumii (adica 10 procente din cei 5 milioane de oameni care sunt zilnic pe internet în lume, conform statisticilor). Comparaţi cele maximum 2000 de caractere pe care le plătiţi pentru un format A4 publicat (fără grafică sau efecte care să atragă potenţialii clienţi) cu un numar de cel puţîn 10 ori mai mare, grafică şi eventual efecte speciale, pe care le conţine o pagină de internet. Comparaţi raportul timp/preţ/eficienţă între un spot publicitar de 30 de secunde la TV sau radio, cu acelaşi raport dacă vă construim o pagină de internet. dacă ve ţi urma recomandarile facute mai sus, concluzia dumneavoastră vă fi în favoarea unei pagini de internet construite de noi. în alegerea firmei care vă realizează site-ul trebuie să ţineţi cont de posibilităţile designerilor de a se adapta imaginii pe care dumneavoastră vreţi să o transmiteţi potenţialilor clienţi şi de capacitatea lor de a creea ineditul prin imagine şi sunet. Puneţi la încercare designerii noştrii. PORTOFOLIU Delta GlassDivinol-Romania Eneroptim Gradinita Morel Paralela 45 Chicco Romania Hotel Atelier Babycomfort White Hill Excon Consultanta Gradinita Happy Place Valentin Jar (tenor olandez) Clubul de baschet DAN DACIAN HL Translations Comarom Trading Centrul Medical Laurmed Centrul Medical Mediclab Expertconstruct97 Scoala nr 307 Scoala nr 71 Scoala nr 51 Turturea Gabrijela Coris Roumanie Maxedil Construct 2000 Savexim CEAL Universitatea Wales Romania Ross-cctv Liceul Teoretic MIHAIL SADOVEANU eClaims Management HolisticMed |
Conform unei stiri de pe blogul Google, internetul avea în 2008 peste 1000 de miliarde (1.000.000.000.000) de pagini diferite, identificate de către programele automate care parcurg internetul în continuu. Numărul acestora creşte zilnic cu câteva miliarde. Cu toate acestea Google nu indexeaza decât de 25 de ori mai puţine pagini decât cele care există. Primul motor de căutare de sine stătător a fost ALIWEB (Archie Like Indexing for the Web), anunţat în anul 1993 de Martijn Koster şi prezentat în 1994, în luna mai, la Geneva. La începutul anului 2009, după 16 ani, numai în Romania erau 30 motoare de căutare, în lume fiind mai mult de 2000 de motoare de căutare utilizate frecvent. Cu toate acestea un numar foarte mare de pagini sunt indexate doar de aproximativ 30 de motoare principale, printre care şi Google. CINE POATE SĂ GĂSEASCĂ SITEUL TĂU PROASPĂT CONSTRUIT dacă nu este promovat cel puţîn în motoarele de căutare? Raspunsul este, NIMENI ! Site-ul a fost construit pentru a vă satisface o plăcere şi nu o necesitate. Promovarea pe care o facem noi urmăreşte atât optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) cât şi introducerea site-ului dvs în cât mai multe motoare de căutare, portaluri şi site-uri de specialitate care agreează această forma de publicitate. Prin această promovare permanenta, însoţită de promovarea prin e-mail, afişe, flayere de reclamă, calendare, bannere, cd-uri de prezentare, puteţi ajunge în scurt timp în topul preferintelor clientilor pe segmentul de piaţă pe care doriti SĂ il ocupaţi. Preţurile de promovare, se stabilesc împreună cu clientul, în funcţie de necesităţile acestuia şi de complexitatea promovarii cerute. Care sunt beneficiile optimizarii web? Procesul de optimizare
web, permite sitului SĂ se poziţioneze mai bine, şi vă obtine
pozitii de top în urma cautarilor după cuvinte
cheie relevante afacerii tale. Care sunt limitele optimizarii web? Optimizarea web are ca scop pozitionarea termenilor relevanti în pozitii cheie, astfel încât motoarele de căutare pot analiza pagina web. Intrucat pentru unii termeni cheie concurenta este foarte mare (de la zeci de mii pana la milioane de pagini web), primele locuri în paginile de rezultate sunt foarte disputate. De aceea multi abuzeaza de optimizare prin enumerarea repetata de cuvinte cheie sau introducerea de texte ascunse în site, practici care sunt sanctionate fiind denumite “spamming”. Se poate garanta o pozitie în prima pagina de rezultate în Google? Algoritmul
prin care Google clasifica paginile web în funcţie de anumite cuvinte
cheie nu este anunţat, el
fiind tinut
secret şi modificandu-se
periodic în funcţie de variatia importantei elementelor
de marketing implicate. Ce este Page Rank? O
valoare intreaga intre 1 şi 10 fiecarei pagini web din baza de
date. PageRank-ul este calculat
de către
Google folosind un
algoritm
matematic, bazat pe Numărul şi calitatea linkurilor
către pagina respectiva. Cum imi pot mari Page Rank-ul? Pentru a-ti
imbunatati Page Rank-ul trebuie SĂ obtii cât mai multe linkuri
(interne sau externe)
de la
alte pagini. Care sunt principalele motoare de căutare? Principalul motor de căutare este Google urmat de AltaVista, Ask, Baidu, Bing, Blekko, DuckDuckGo, Entireweb, Exalead, Excite, Gigablast, Google, GrayMatter, Info.com, LeMoteur, Lycos, MSN, Neuralcoder, Panguso, Qwant, Qwer, Sogou, Soso, Spezify, Trovi, V9, Voila, Volunia, Yahoo, Yandex, Yauba. Motoarele de căutare îşi indexeaza periodic rezultatele reciproc. Prin urmare cu cât sunteti în atentia mai multor motoare de căutare cu atât veti urca mai sus în cautarea GOOGLE. Ce este un director web? O lista de
situri web, clasificata pe categorii şi subcategorii. Siturile
sunt verificate,
inscrise sau declasate (siteurile
fără promovare continua sau “moarte”)
manual de către editori specializati, în urma
actiunii de promovare
cu
o frecventa lunara.
Acesta conţine zeci de mii de situri,
atent verificate de către editori specializati
pentru fiecare categorie
în parte.
câteva din cele mai importante directoare internationale, sunt: DMOZ Jayde,Yahoo, GoGuides, Zeal, Bluefind, LookSmart.. Acestea contin zeci de mii de situri, atent verificate de către editori specializati pentru fiecare categorie în parte. Cele
228 de DIRECTOARE românesti (contin zeci de mii de situri romanesti, verificate de asemenea
de către editori specializati
pentru fiecare categorie în parte) sunt: Cum se face inscrierea sitului în motoare de căutare şi directoare web? Motoarele
de căutare folosesc roboti pentru a
indexa pagini web. Ca SĂ ajungi în atentia
acestor
roboti, este necesar ca
în cât
mai multe motoare de căutare şi directoare, SĂ fie introduse
elementele specifice paginii de web pe care o detineti (descrieri,
cuvinte
cheie).
Robotii fie descopera un link către pagina ta în paginile
deja indexate în baza de date, fie proceseaza
lista de asteptare
proprie. Inscrierea
în motoarele de căutare poate fi atât gratuita cât şi
platita. PORTOFOLIU Delta GlassDivinol-Romania Eneroptim Gradinita Morel Paralela 45 Chicco Romania Hotel Atelier Babycomfort White Hill Excon Consultanta Gradinita Happy Place Valentin Jar (tenor olandez) Clubul de baschet DAN DACIAN HL Translations Comarom Trading Centrul Medical Laurmed Centrul Medical Mediclab Expertconstruct97 Scoala nr 307 Scoala nr 71 Turturea Gabrijela Coris Roumanie Maxedil Construct 2000 Savexim CEAL Universitatea Wales Romania Ross-cctv Liceul Teoretic MIHAIL SADOVEANU eClaims Management HolisticMed |
Str. Spatarul
Nicolae Milescu, sector 2, Bucuresti, 021755 |
Powered by POZITRON GRUP SRL