DETALIILE CURSULUI | BENEFICIILE CURSULUI | SCOPUL CURSULUI |
---|---|---|
📚 Module: 11 ⏲ Ore: 4 📜 Începător/Intermediar 💵 150 RON |
☑ Tutoriale video ☑ Suport de curs cu exemple de lecții ☑ Certificat ☑ Acces neliminat |
Acest curs vă ajută să înțelegeți mai bine cum funcționează tabla virtuală și vă oferă toate informațiile necesare pentru a preda lecții care vor capta atenția elevilor, indiferent de mediul în care susțineți orele. |
1. Achitați taxa de 150 de lei | 2. Completați formularul | 3. Primiți pe email link-ul către curs |
---|---|---|
Detalii de plată: S.C. Pozitron Grup SRL RO64 BACX 0000 0030 1626 8000 Banca: UniCredit Bank - sucursala Pantelimon la detaliile plății se va scrie "ÎNSCRIERE LA CURS TABLĂ VIRTUALĂ". |
Includeți dovada de plată în formular, împreună cu datele personale. |
Veți primi acces către toate modulele cursului având acces doar cu adresa de G-mail cu care v-ați înscris. |
Înainte de a vă înscrie la curs, puteți să descărcați GRATUIT Tabla virtuală de aici: https://openboard.ch/download.en.html
Verificați dacă aplicația funcționează pe calculatorul dumneavoastră și începeți cursul!
După ce ați învățat să lucrați cu tabla Open Board, veți urca în GDRIVE o lecție facută de dvs cu ajutorul tablei.
O trimiteți pe email, pentru a primi feedback.
Primiți certificatul care atestă că ați absolvit acest curs.
Totul a început cu încercarea de a reproduce imagini picturale, simplificate, ale realității înconjurătoare, imagini înșirate în dinamica unei povești. Cum principala preocupare era vânătoarea, principalele elemente picturale erau animalele.
1. În cele mai multe cazuri de reprezentări din paleolitic, semnificația picturilor simplificate de pe vestigiile descoperite nu poate fi descifrată deoarece doar cel care le-a desenat știa și povestea lor.
2. Pe măsura stilizării imaginilor, din nevoia (motivația) de rapiditate a execuției și a reducerii spațiului de afișare a mesajului, apare PROTOSCRIEREA la începutul epocii bronzului.
3. Pare evident că odată ce stilizarea se îndepărtează de pictografie, apare nevoia (motivația) de verbalizare care să explice semnificația simbolurilor desenate ce devin astfel al treilea sistem de semnalizare.
Este probabil motivul pentru care a început să se dezvolte limbajul structurat, pentru transmiterea informațiilor în cadrul comunității, prin adoptarea unor convenții comune în ceea ce privește exprimarea simbolistică verbală (limbajul verbal,ca al doilea sistem de semnalizare) și simbolistică prin scris (limbajul scris, al treilea sistem de semnalizare).
Existența și evoluția diverselor comunități în diverse spații geografice explică (motivația) dezvoltarea a aproximativ 7099 limbi și dialecte. Acest număr este în continuă creștere,deoarece limbajul este dinamic. Odată cu modernizarea (care poate fi considerată o asimilare economică de către țările dezvoltate, a țărilor mai puțin dezvoltate), aproximativ o treime din aceste limbi și dialecte se confruntă cu riscul de dispariție.
Primele dovezi apariție a limbajului scris sunt tăblițele datând din jurul anilor 5500-5300 î.Hr., găsite în Transilvania, în localitatea Tărtăria din județul Alba (între Alba Iulia și Orăștie).
Acestea sunt mici bucăți de argilă, aproximativ dreptunghiulare și rotunde, care au gravate pe ele semne abstracte ce au fost interpretate ca simboluri text și numere.
Odată cu dezvoltarea limbajului general apare o diversificare (motivație) profesională din ce în ce mai accentuată (ex: limbajul medical, limbajul matematicienilor, limbajul inginerilor, limbajul astrofizicienilor, șamd).
Observăm în prezent că dezvoltarea și accesibilitatea mijloacelor de comunicare la distanță și în masă, determină mutații dramatice în ceea ce privește (motivația) limbajul utilizat, ce a căpătat nuanțe universale prin câteva elemente de simplificare a comunicării interumane:
Este adevărat că "o imagine valorează cât o mie de cuvinte", dar nu te face să o percepi emoțional așa cum o fac cele o mie de cuvinte, deoarece este depersonalizată. Poza unei ființe, nu poate înlocui niciodată ființa în sine.
Dacă această transformare motivațională era nerealizabilă înainte de apariția și dezvoltarea fără precedent a mijloacelor de comunicare la distanță, acum este mai mult decât posibilă sau realizabilă, este REALIZATĂ.
Generația dinaintea internetului își hrănea imaginația din:
Generația de după apariția internetului și a mijloacelor de comunicare la distanță de tip smart s-a orientat mai întâi spre comunicarea verbală la distanță și apoi, din ce în ce mai mult spre comunicarea la distanță prin mijloace vizuale (sonore sau mixte).
În aceste condiții imaginația se hrănește din corelarea informațiilor obținute din multiplele surse audio-video la care se expune individul.
Motivația s-a transformat din "a ști, a cunoaște", în "a face, a realiza".
Adaptarea la motivațiile prezente, adică:
Toate acestea se pot realiza ușor cu ajutorul tablei virtuale pe care puteți să învățați să o utilizați cu ajutorul acestui curs.